PDF

Llicenciatura Professional Gestió i Animació de Sistema de Gestió d'Empreses QSE en Producció Agrícola, en Indústria Agroalimentària o en Laboratori [LP GESTION QSE]

• Àmbit ministerial: Ciència, Tecnologia i Ciències de la Salut

Presentació

Tipus de diploma : Llicenciatura professional

Nivell d'estudi : BAC +3

Durada : 1

Presentació

La formació té com a objectiu desenvolupar la presa d'iniciativa i de responsabilitat a través d'una formació especialitzada i professionalitza, augmentar la qualificació dels candidats reclutats per l'obtenció d'un diploma de nivell II, acompanyar l'estudiant en el seu projecte professional fins a la inserció.

Habilitats i competències

La formació vol capacitar els estudiants a :

Administrar un sistema de gestió d'empreses i les tasques associades, gestionar un projecte vinculat al desenvolupament d'una part del sistema, realitzar una vetlla documental reglamentària i tècnica, recercar el pas i les eines més adaptades al problema plantejat, comunicar i animar una comunicació en l'empresa, analitzar i restituir els resultats al seu superior proposant hipòtesis o solucions necessàries al millorament d'una situació, transmetre els elements de memòria i les regles de funcionament de l'equip de treball.

Admissió

• Formació inicial
  • Formació contínua

Condicions d'accés

Reclutament sobre informe a carregar sobre la web de l'ENFA : http:/www.enfa.fr/

I després

Continuïtat d'estudis

Aquesta formació té com a objectiu una inserció professional ràpida. Persecucions d'estudi són possibles al cas per cas.

Centre

Contacte(s)