Llicenciatura Professional Guia-Conferenciant

Durada : un any universitari

Llengua vehicular Francès

Presentació

• Formar professionals de la conducció turística capaços de promoure el patrimoni del nostre país amb turistes francesos i estrangers.

En sortir de la formació, els candidats dominaran la comunicació en dues llengües estrangeres de la qual l'Anglès.

• L'obtenció del diploma de nivell batxillerat+3 permet la procuració de la targeta professional.

Habilitats i competències

• Saber presentar els elements del patrimoni històric, cultural, artístic, natural i científic en el seu context històric i social en francès i/o en una o diverses llengües estrangeres de la qual l’anglès.
  • Saber guiar i administrar un grup en l’espai i en el temps i reaccionar de manera autònoma en totes les circumstàncies.
  • Saber elaborar un recorregut, una visita, una conferència en tots els seus aspectes (marc tècnic, relacions amb els diferents prestataris del sector) amb l’ajuda de totes les eines de recerca documental disponibles.
  • Saber conduir la prestació de mediació i adaptar-lo al públic concernit.
  • Saber interactuar amb els prestataris del sector d’activitat.

Taxa d'èxit

Observatori de la Vida Estudiant & de la Inserció Professional – OVE

Admissió

• Formació inicial
  • Formació contínua

Prerequisits necessaris

• Poden fer acte de candidatura a la "Llicenciatura Professional Guia-Conferenciant" els estudiants titulars d'un L2 d'història, història de l'art, geografia, llengües estrangeres aplicades, LCE, d'un BTS turisme o d'un BTS comunicació.
  • Un excel·lent nivell en llengües estrangeres és necessari. L'anglès, així com una segona llengua (espanyol o alemany únicament) són obligatòries. Una estada al país de les llengües estudiades està fortament recomanat.

I després

Continuïtat d'estudis

• La llicenciatura professional és un diploma a inserció directa.

Centre

Contacte(s)